x

*Nieuw voor Amsterdam/Amstelveen*

Reparatie op locatie. Uw smartphone beeldscherm in no-time gerepareerd waar en wanneer u wilt.

Klik hier voor meer informatie, reparatie op locatie

Klik hier voor meer informatie, haal en breng service

 

 

Veelgestelde vragen

Kan ik wachten terwijl de reparatie wordt uitgevoerd

Jazeker. U kunt via onze online afspraak module een afspraak inplannen om uw reparatie te laten uitvoeren. Uw gemak staat bij ons voorop. U ziet in een oogopslag welke dagen en uren nog beschikbaar zijn en u kunt reserveren wat u goed uitkomt. In overleg zijn ruimere openingstijden ook mogelijk. Belt u daarvoor even. Vrijwel alle reparaties die wij doen zijn binnen een uur uitgevoerd. U kunt hier in ons kantoor wachten.

Hoe verstuur ik mijn toestel

Wij raden u aan om het toestel in een stevig doosje te verpakken, en de lege ruimte op te vullen met bijvoorbeeld plastic of papier. U kunt het toestel vervolgens versturen met PostNL. Wij adviseren om dit vanuit Nederland met PostNL te doen. Klik hier voor meer informatie over het versturen van een pakket met PostNL.

Hoe lang duurt de reparatie?

Afhankelijk van het tijdstip waarop het toestel wordt ontvangen, wordt deze dezelfde dag of de volgende werkdag gerepareerd. Na ontvangst van de betaling wordt het toestel direct retour gestuurd.

Heb ik garantie?

Ja, wij geven 3 maanden garantie op onze werkzaamheden en onderdelen. Uitzondering hierop zijn niet originele beeldschermen. Hier geven wij 2 maanden garantie op. Leest u hiervoor hier onze voorwaarden.

Wat zijn de totale kosten?

U vindt alle prijzen terug op onze tarieven pagina. Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten á €12,50.

Hoe kan ik betalen?

U kunt op locatie pinnen. Heeft u het toestel ingezonden, dan ontavngt u na reparatie een email met daarin de factuur en een link naar IDEAL. U kunt deze gebruiken voor de betaling. Op deze manier zien wij uw betaling direct in ons overzicht en kan het toestel het snelst weer naar huis. U kunt ook de betaling per bank over maken.

Moet ik ook betalen voor alleen het onderzoek?

Nee, indien u na ons onderzoek vindt dat de reparatiekosten te hoog zijn, zullen wij het toestel kosteloos aan u terug sturen. U betaald dan enkel de verzendkosten á €12,50.

Heeft u een vraag die niet op deze pagina vermeld staat? Neem dan gerust contact met ons op.

x
Ik wil een afspraak maken om langs te komen in Haal en breng service Amsterdam Amstelveen Reparatie op locatie