Veelgestelde vragen

 

Kan ik wachten terwijl de reparatie wordt uitgevoerd

Jazeker. U kunt altijd bij ons binnen lopen om uw toestel af te geven voor een reparatie. Doorgaans zijn alle smartphone reparaties in een half uur tot een uur uitgevoerd. Wanneer u zeker wilt weten dat wij direct tijd voor u hebben, kunt u ook altijd een afspraak inplannen via onze online afspraaktool.

 

Gebruiken jullie originele schermen

Voor Samsung kunnen wij volmondig ja zeggen, die hebben namelijk een distributiekanaal. Bij Apple ligt dit wat ingewikkelder, om de eenvoudige reden, dat er geen distributiekanaal is voor Apple schermen. Dit wil niet zeggen dat er geen originele kwaliteit te verkrijgen is.
Er zijn vele gradaties beeldschermen op de markt. Wij werken met Grade A en Grade B. Dit houd het volgende in.
Grade A is een beeldscherm van OEM fabrikant. Dit zijn dezelfde fabrikanten die Apple gebruikt voor hun schermen. Dit is de hoogste beschikbare kwaliteit. Echter zal een officiële service provider dit omschrijven als niet origineel, simpelweg omdat Apple geen beeldschermen levert voor de after market. Echter zegt dit niets over de kwaliteit. Daarom geven wij ook 6 maanden garantie op deze beeldschermen.
Grade B is een beeldscherm van een zogeheten Third Party fabrikant, ofwel een copy. Ook hier zijn zeer veel verschillende kwaliteiten van te vinden. Van heel slecht tot zeer goed. Wij zijn continu op zoek naar de beste kwaliteit voor de beste prijs.

Hoe verstuur ik mijn toestel

Wij raden u aan om het toestel in een stevig doosje te verpakken, en de lege ruimte op te vullen met bijvoorbeeld plastic of papier. U kunt het toestel vervolgens versturen met PostNL. Wij adviseren om dit vanuit Nederland met PostNL te doen. Klik hier voor meer informatie  over het versturen van een pakket met PostNL.

Hoe lang duurt de reparatie?

Afhankelijk van het tijdstip waarop het toestel wordt ontvangen, wordt deze dezelfde dag of de volgende werkdag gerepareerd. Na ontvangst van de betaling wordt het toestel direct retour gestuurd.

Heb ik garantie?

Ja, wij geven 6 maanden garantie op onze werkzaamheden en onderdelen. Uitzondering hierop zijn de grade B beeldschermen en batterijen. Hier geven wij 3 maanden garantie op. Op waterschade reparaties kunnen wij helaas geen garantie geven. Leest u hiervoor hier onze voorwaarden.

Wat zijn de totale kosten?

U vindt alle prijzen terug op onze tarieven pagina. Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten a €12,50.

Hoe kan ik betalen?

U kunt op locatie pinnen, contant of met creditcard betalen. Wanneer u een toestel per post heeft verstuurd, kunt u het verschuldigde bedrag aan ons overmaken.

Moet ik ook betalen voor alleen het onderzoek?

Nee, indien u na ons onderzoek vindt dat de reparatiekosten te hoog zijn, zullen wij het toestel kosteloos aan u terug sturen. U betaald dan enkel de verzendkosten  a €12,50.

Heeft u een vraag die niet op deze pagina vermeld staat? Neem dan gerust contact met ons op.

x
Ik wil een afspraak maken om langs te komen in Haal en breng service Amsterdam Amstelveen Reparatie op locatie